IDÉ House of Brands leverer profilprodukter, klær, gaver og andre kampanjeprodukter til bedriftsmarkedet. Med 14 avdelinger i Norge og Norden har vi nå en omsetning på omkring 400 millioner.

Vi har hatt et godt samarbeid med Braathe i nærmere 20 år, fra den gangen både de og vi var i en tidlig fase. Både Braathe Gruppen og vi er familiebedrifter, det gir oss nok noe felles både i selve verdigrunnlaget og i måten vi tenker langsiktig på.

I vår bransje er presis levering et absolutt krav, og vi har flere tusen produkter å ha kontroll på, så alle IT-systemer må være ryddige og ordentlige til enhver tid. Derfor tok vi tidlig beslutningen om å la profesjonelle IT-folk ta hånd om datasystemene, så vi kunne konsentrere oss om kjernevirksomheten vår. Det har vært et godt valg for oss. Vi har ingen IT-folk i huset, Braathe drifter alt – også det vi har av systemer som de ikke selv kan levere.

Gjennom et langt samarbeid har det naturligvis vært noen utfordringer, men de er blitt løst på strak arm. Vi er veldig godt fornøyd, og trygge på at vi har en god partner.

Lasse Lauritzen
IDE House of Brands AS